Mer dokumentation i form av bilder (bättre sent än aldrig)


Tvättmaskin är något som lyser med sin frånvaro här, nog för att jag lyckas få mina kläder rena i och med denna enlare metod men det är absolut ett fullvärdigt träningspass att tvätta jeans och handdukar. Allt är en upplevelse!
Tvättstuga? Tvättmaskin är något som lyser med sin frånvaro här, nog
för att jag lyckas få mina kläder rena ändå med dessa enkla metoder
men jag lovar er, det är absolut ett fullvärdigt träningspass att tvätta
jeans och handdukar.



En välbehövlig vän




Med risk för klaustrofobi i en grotta i Laos.



Stället där jag vareviga dag förtär mängder av ris.
Vårt eminenta kök


Jag, mitt utomordentliga transportmedel, och Kimberly som också ville ge sig ut på upptäcktsfärd.
Äventyrslust



Laos och dess makalösa landskap



Mycket ambitiösa elever



Det vi kallar badrum



Vang Vieng, Laos.


Till höger Laos, till vänster Thailand.
Mekong River, gränsen mellan Thailand och Laos.


Ett gäng munkar på väg ner till Mekong River för ett svalkande dopp (Laos).
Munkbad




En hög dos av endorfiner

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Vad kul att få se lite bilder! Jag är imponerad av att du klarar av att bo sådär och jobba som du gör! Vilket otroligt jobb du gör!! Som sagt... är så imponerad! Blir intressant att följa resten av "resan". Snart träffar du väl min syster.. krama om varandra ordentligt då från mig. Sköt om dig! kram kram

2010-04-22 @ 17:19:49
Postat av: Linnéa

Vad roligt att du besöker bloggen Emma-Lisa. Tack för dina ord. Nu är det inte alltför långt kvar och väldigt blandade känlsor. Jajamän, det ska bli ruggigt kul att träffa Jonna nästa vecka och jag hoppas vi ses i sommar. Kram

2010-04-23 @ 07:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0