Bilddokumentation


Fenomenet tubing i Vang Vieng, Laos.




Illegal transport över gränsen kostar ca 4kr



Gränsen mellan Thailand och Burma



Kultur på hög nivå; små grodorna



Kulturutbyte


När jag begav mig till Laos för att vara borta en vecka anordnade eleverna en liten avskedsfest. Jag kan bara tänka mig hur det kommer vara när jag åker tillbaka till Sverige sen.
Festligheter innan jag begav mig till Laos där berusningmedlen bestod av
coca-cola och chips men framförallt endorfiner. Jag har aldirg varit så
berusad utan att förtära en droppe alkohol.




Barnet i mig.



Tårtkriget jag alltid drömt om



Alla mot en




Lugnet före stormen



Födelsedagsbarnet matar sina gäster med en bit tårta, bacillrädsla är något som inte existerar här då alla såklart matas med en och samma sked.
Burmesisk tradition där födelsedagsbarnet matar alla sina gäster
med en bit tårta. Bacillrädsla är något som helt klart inte existerar
här då alla självfallet åt av en och samma sked.



24- års dag.




Spelet som håller oss sysselsatta.


Den mycket oinbjudne gästen i duschen som föranledde hysteri.
Bevismaterial! Den mycket oinbjudna gästen i duschen som
föranledde hysteri.


Kommentarer
Postat av: Irene

Så roligt du lagt in bilder nu Linneá! Några var nya för mig så det var jättekul att se! Kramar från din mor!

2010-04-22 @ 11:49:52
Postat av: Maja

Vilka härliga bilder!

2010-04-22 @ 12:10:44
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja, mor det var på tiden men bättre sent än aldirg. Nu jag jag försöka lägga upp foton lite mer kontinuerligt. Tack Maja, vad kul att du hittat hit, det var verkligen inte igår. Jag hoppas du mår utmärkt!? kram!

2010-04-22 @ 15:52:15
Postat av: Arne

En ny bild för mig på den lilla ormen som skapade panik. Den verkar inte så stor på den här bilden heller :) En o en halv månad till sen är du hemma.Hoppas tiden går fort.Vi syns snart.

//Pappa

2010-04-25 @ 12:33:14
Postat av: Linnéa

Jag ska leta på en orm i samma storlek och smuggla med hem som får överaska dig i duschen, få se då om du håller fast vi att den är liten!! Jag inser att det inte är en anakonda men nog är den stor =) Ja, det står inte på. Det ska blir härligt att träffa er igen! stor kram

2010-04-25 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0